قاتل سلامتیان را بشناسید! یک ماده مضر برای سلامتی

حتما شما هم از پدربزرگ یا مادربزرگ های خود شنیده اید که اعتقاد دارند سبک زندگی در گذشته بسیار سالم تر از زندگی های امروزی ما بوده است، این سبک زندگی

شامل عادات غذا خوردن، اهمیت به تغذیه ی سالم، عادات خواب و … بوده است.

هر چند که پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه بسیار به کمک ما آمده است اما تا حد زیادی سبک زندگی سالم ما را تحت تاثیر قرار داده اند.

یکی از مواردی که استفاده از آن در زندگی همه ی ما بسیار عادی شده استفاده ی زیاد از مواد شوینده و تمیز کننده ها است.

شاید به دلیل نا آگاهی از اثرات مخرب مواد شوینده هیچگاه سعی نکرده باشیم استفاده از آن ها را کمتر کنیم یا ماده ی دیگری را جایگزین آن ها کنیم، هرچند که شاید یافتن جایگزین برای مواد شوینده کار آسانی نباشد اما در این مطلب برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

قبل از هر چیز لازم است بدانید که استفاده ی مکرر از مواد شوینده قاتل سلامتی شماست بنابراین پیشنهاد فوق العاده ی ما را از دست ندهید.

دستمال های نانو جایگزین مناسبی به جای مواد شوینده شیمیایی

شاید تعجب کنید اما دستمال نانو قابلیت این را دارند که بیش از 99% میکروب ها و عوامل بیماری زا را از بین ببرند، این دستمال ها حتی قادر هستند که پس از گذشت 5 دقیقه ویروس کرونا را نیز از بین ببرند.

قطعا بسیاری از شما برای تمیز کردن و گردگیری سطوح و منزل از دستمال، آب و مواد شوینده استفاده می کنید، اگر فرزند کوچک دارید تمیز کردن وسایل با ماده ی شوینده می تواند حتی برای آن ها مضر نیز باشد، کودکان عادت دارند تا وسیله ها و دست های خود را در دهانشان فرو می برند حال اگر بقایای ماده ی شوینده بر روی این مواد باقی مانده باشد کودک شما در واقع در حال بلعیدن این مواد شوینده است و این مواد شیمیایی یکی از مواد مضر برای سلامتی است.

برای استفاده از دستمال های نانو کافیست تنها کمی سطح مورد نظر یا دستمال را مرطوب کرده و از آن استفاده کنید.

دستمال های نانو خیال شما را از بابت ضدعفونی بودن سطوح و وسایل راحت کرده و مهم تر از همه دستمال نانو آشپزخانه به شما در ضد عفونی سطوح آشپزخانه کمک می کند.

مطلب پیشنهادی: شوینده ها و عوارض مخرب آن بر محیط زیست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *