دستمال نانو تنظیف آنتی باکتریال خشک (آشپزخانه)

دستمال آنتی باکتریال نانو آشپزخانه

یک دستمال نانو آشپزخانه که بتواند خیال شما را از بابت تمیزی آشپزخانه راحت کند قطعا اولین ابزار شما برای آشپزی است!

آشپزخانه یعنی قلب خانه ی شما جایی که در آن به پخت و پز و نگهداری مواد غذایی مشغول هستید باید بدون آلودگی و به دور از میکروب و انواع باکتری هایی باشد که بر روی سلامت مواد غذایی تاثیر می گذارند.

چه مشاغلی باید از دستمال نانو مخصوص آشپزخانه استفاده کنند؟

اگر صاحب یک رستوران، کافه، هتل، قنادی و هر جایی هستید که در آن باید فرآیند پخت و پز صورت بگیرد و مواد غذایی به دست مشتری برسد رعایت بهداشت قطعا اولین شرطی است که باید رعایت کنید.

منظور از رعایت بهداشت تنها شست و شوی ظروف نیست. تمامی سطوحی که در آشپزخانه قرار دارند و ممکن است طی فرآیند پخت و پز در تماس با دست یا ماده غذایی قرار گیرند باید ضد عفونی شوند.

این کار می تواند شامل ضد عفونی سطوح، دستگیره ها، کابینت ها و … باشد.

چرا نباید از الکل و مواد شوینده برای ضدعفونی آشپزخانه استفاده کنید؟

اما اگر برای ضدعفونی از الکل، وایتکس یا سایر مواد شوینده استفاده می کنید باید بدانید که این کار خود می تواند سلامت مواد غذایی را به خطر بیاندازد علاوه بر این از آن جایی که نیاز به ضد عفونی مکرر وجود دارد بوی مواد شیمیایی می تواند برای افرادی که در این محیط حضور دارند آزاردهنده بوده و پس از مدتی باعث ناراحتی ریه ها و دستگاه تنفسی شان شود.

دستمال نانو اشپزخانه با خاصیت آنتی باکتریالی تنها چیزی است که شما به آن احتیاج دارید و به وسیله ی آن می توانید مطمئن باشید که فضای پخت و پز شما از انواع آلودگی و میکروب به دور است.

ویژگی های دستمال نانو آشپزخانه

دستمال تنظیف آنتی باکتریال خشک (آشپزخانه) نانو، تولیدی است دانش بنیان که برای اولین بار در دنیا توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت نرمدیس کالا و با همکاری چند دانشگاه ایرانی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است.

نانوکلین محصولی است که در آن به کمک یک تکنولوژی منحصر به فرد، نانو ذرات اکسید روی به نوع خاصی از منسوجات بی بافت اضافه شده که حاصل آن تولید انواع دستمال های تنظیف خشک با خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و آنتی ویروس می باشد. این دستمال قابلیت چندین بار استفاده پس از شستشو را داشته و می تواند علاوه بر نظافت و گردگیری، سطح مورد نظر را تا 99% ضد عفونی کند.

هر بسته از این محصول شامل 25 برگ دستمال آنتی باکتریال 25 در 30 سانتی متر در کارتن های 20 عددی می باشد.

نانو ذرات اکسید روی (Zno)

عنصر روی همواره به عنوان یکی از مواد مفید برای بدن انسان شناخته شده است. از خواص نانو اکسید روی می توان به خاصیت قدرتمند ضد میکروبی آن و نیز قابلیت محافظت و ترمیم پوست در برابر اشعه فرابنفش اشاره کرد.

روش استفاده :

نانو ذرات قفل شده در میان الیاف این دستمال به صورت غیر فعال یا اصطلاحا خواب می باشند که برای فعال و بیدار کردن آنها فقط نیاز به مقداری آب است. به این صورت که با کمی نمناک کردن دستمال یا سطح مورد نظر، خاصیت ضد عفونی کنندگی دستمال فعال شده و ضمن گردگیری و نظافت سطوح، عمل ضدعفونی هم صورت می گیرد .

حمل و استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و جایگزین مناسبی برای دستمال های آنتی باکتریال مرطوب می باشد.

از دستمال های نانو می توانید به راحتی برای گردگیری استفاده کنید، طبق آزمایشات انجام شده این دستمال می تواند بیش از 99% از میکروب ها و عوامل بیماری زای سطوح مورد تماس را ازبین ببرد.

این محصول توسط آزمایشگاه غذا و دارو و ستاد ویژه ی توسعه فناوری نانو مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج آن تایید شده است.

بر اساس آزمایشات صورت گرفته این دستمال ها می توانند ویروس کرونا را نیز از بین ببرند.

شرکت نرمدیس کالا در زمینه تولید محصولات بهداشتی و دستمال های آنتی باکتریال نظیر دستمال چند منظوره و انواع دستمال نانو همه کاره فعالیت دارد.

7 دیدگاه

  • دنبال دستمال نانو برای آشپزخانه میگردم ولی میخوام واقعا خاصیت ضدعفونی داشته باشه خیلی ها فقط اسمش نانوعه. این واقعا ضدعفونی هم می کنه؟

  • از این دستمال های نانو برای اشپزخونه خیلی لازمه واقعا من سفارش غذا می گیرم و برای بیرون ارسال میکنم خیلی حساسم که همه چیز ضدعفونی باشه ولی الکل و شوینده هم خوشم نمیاد استفاده کنم اینا عالیه من بعد استفاده مجدد میشورم و یکی دوبار دیگه استفاده میکنم فکر میکنم خاصیتش از بین نره با یکی دو بار شست و شو در کل عالیه و مقرون به صرفه

  • من خریدم و راضی هستم چون کمتر دیگه از الکل و مایع و وایتکس استفاده میکنم برا ضدعفونی فقط اینکه میشه شست بازم استفاده کرد یا باید بندازیم دور بعد یه بار؟ اگه بشه بازم استفاده کرد خیلی به صرفه تره

  • برای اشپزخانه واقعا مورد نیازه شبیه دستمال جادوییه ولی نانو و انتی باکتریال هم هست

  • دستمال نانو اشپزخانه خریدم و داخلش نوشته برنده شدید چطوری باید جایزه دریافت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *